Αλέξανδρος Κ., Ποτέ μην γράφεις ποιήματα εν βρασμώ ψυχής

Foto by Benjamin Earwicker

Σαν πάγος
εκείνο το ρήμα που έγραψες
μου έκαψε τη γλώσσα όλη,
και μέσα στο κεφάλι μου
αρχίσανε οι λέξεις
να σαπίζουν.


Σαν πάγος
εκείνο το ρήμα που έγραψες
μου έκαψε τη γλώσσα όλη,
και μέσα στο κεφάλι μου
αρχίσανε οι λέξεις
να σαπίζουν.


Σαν πάγος
εκείνο το ρήμα που έγραψες
μου έκαψε τη γλώσσα όλη,
και μέσα στο κεφάλι μου
αρχίσανε οι λέξεις
να σαπίζουν.


Σαν πάγος
εκείνο το ρήμα που έγραψες
μου έκαψε τη γλώσσα όλη,
και μέσα στο κεφάλι μου
αρχίσανε οι λέξεις
να σαπίζουν.


Σαν πάγος
εκείνο το ρήμα που έγραψες
μου έκαψε τη γλώσσα όλη,
και μέσα στο κεφάλι μου
αρχίσανε οι λέξεις
να σαπίζουν.


Σαν πάγος
εκείνο το ρήμα που έγραψες
μου έκαψε τη γλώσσα όλη,
και μέσα στο κεφάλι μου
αρχίσανε οι λέξεις
να σαπίζουν.


Σαν πάγος
εκείνο το ρήμα που έγραψες
μου έκαψε τη γλώσσα όλη,
και μέσα στο κεφάλι μου
αρχίσανε οι λέξεις
να σαπίζουν.


Σαν πάγος
εκείνο το ρήμα που έγραψες
μου έκαψε τη γλώσσα όλη,
και προς στιγμή φοβήθηκα
ότι μέσα στο κεφάλι μου
θ’ αρχίσουνε οι λέξεις
να σαπίζουν.



Αλλά μετά
σου έγραψα έναν ύμνο.





Το ποίημα «Ποτέ μην γράφεις ποιήματα εν βρασμώ ψυχής» του Αλέξανδρου Κυπριώτη δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά τον Νοέμβριο του 2018 στην  Bibliothèque, Τεθλασμένη Ψηφιακή Βιβλιοθήκη

O Αλέξανδρος Κυπριώτης είναι συγγραφέας και μεταφραστής. Άρχισε να δημοσιεύει κείμενα στο blog Logotexnia21 ως Αλέξανδρος Κ. τον Δεκέμβριο του 2009. Το 2013 κυκλοφόρησε από τις εκδόσεις Ίνδικτος το πρώτο του βιβλίο με τίτλο Μ' ένα καλό ακονισμένο μαχαίρι. Ιστορίες ανθρώπωνΚείμενά του έχουν δημοσιευτεί στον έντυπο και ηλεκτρονικό Τύπο. 

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails