Μαρία Τζιαούρη-Χίλμερ, Sehnsucht

Foto by Alexandros Kypriotis


1.
Να βρω τον τρόπο
να μην μου λείπεις·
τις εκκρεμότητες
θέλω να φτύσω,
τα φιλιά σου
στο λάρυγγα να ράψω,
τα ουρλιαχτά μου να πνίξω.
Ποια νοσταλγία και ποια λαχτάρα
στο σώμα μου φωλιάζει,
όταν την ελεγεία του Ραχμάνινοφ ακούω;
Μου φαίνεται πως
κάποιος άλλος είσαι πια
κι εγώ εκείνη
που δεν γνώρισες ποτέ.


2.
Ποιες μέρες να μετρήσω
ποιες νύχτες να αφήσω
αμέτρητες ώρες σιωπής
αμέτρητες λέξεις, που
σαν χειροβομβίδα
στο στόμα μου σκάνε.
Δώσε μου τη γλώσσα σου,
τον πιο δυνατό μυ
της ύπαρξής μου.



*Sehnsucht: (γερμ.) νοσταλγία.

   

 



H Μαρία Τζιαούρη-Χίλμερ γεννήθηκε στην Αμμόχωστο, σπούδασε Φιλολογία και Μουσική στην Αθήνα και συνέχισε με μεταπτυχιακές σπουδές στην Πολιτιστική Διαχείριση στη Γερμανία. Έχει εργαστεί στο Μόναχο ως φιλόλογος στο Ελληνικό Σπίτι και έχει διοργανώσει πολιτιστικές εκδηλώσεις στο Gasteig, στο Steinway Haus, στην Galery Camera Artis κ.α. Από το 2009 ζει μόνιμα στην Κύπρο και εργάζεται  ως φιλόλογος στη δημόσια εκπαίδευση. Είχε τη γενική επιμέλεια του λογοτεχνικού φωτογραφικού άλμπουμ The story of a moment (Wunderart Productions, Κύπρος 2017) καθώς και του συλλογικού λογοτεχνικού έργου ΛΑΙΜΑΡΓΑ (Εκδόσεις Ακτίς, Ιανουάριος 2019). Ως μεταφράστρια συμμετείχε στην «Απόπειρα#1» του πρότζεκτ «Καταργούμε τα σύνορα με λέξεις». Ποιήματα και διηγήματά της έχουν δημοσιευθεί στα ελληνικά διαδικτυακά περιοδικά Fractal, Φρέαρ, Μονόκλ, Popaganda, Bibliotheque. Διατηρεί το ιστολόγιο marouthki.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails